2012-12-20
 11:58:00

JULLOOOOOV!!

Äntligen juuullloooov!!! 8)
..och jag har fått mina första riktiga betyg!! Wiio!
Tycker de var helt okej, vissa förvånade mig faktiskt lite,
hade nog tänkt mig något högre på slöjd och hemkunskap, 
men till det positiva så fick jag t.ex högre än vad jag hade trott på
relionkunskap och historia!
 
Personligen är jag sån som tycket betyg ger motiveration,
till att jobba mera. Jag fick t.ex C i svenska, men jag vet att jag
var jätte nära ett B så om jag jobbar på det ordentligt på vårterminen
så kanske jag lyckas höja mig? xD
 
Alla som har gjort sitt bästa borde vara stolta, oavsett om man fick
E i alla ämnen eller ja, F i något ämne. Tycker det är så töntigt med människor
som ba: "fan vad dåligt jag är.." bara för något annan fick bättre. Det är skillnad
på att vilja förbättra sig & vara besviken, än att gå runt och säga att man dålig
bara för att man fick några "C", haha..Tänk på alla som fick E istället då? Då måste de ju
dem vara skitdåliga, om någon som fick C är dålig!? Nej, var stolta, E är faktiskt 
jätte bra - det är ju godkänt!!
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: