2012-12-03
 13:06:00

IRL Fakta ^^

Fick lust att fixa en 10-lista om fakta om
mig ^^
 
1. Jag har slutat vara vegetarian efter alla år. 
Varför? Jag lever bara en gång, varför inte äta?
 
2. Om jag fick en krona för varje gång jag känner
att livet suger pga. av min kropp och mitt utséende
skulle jag vara jävligt rik nu...Det är tragiskt, I know.
 
3. Jag gillar inte gamlingar, hehe.
Asså sådana som typ farfar och mormor är helt OK,
men jag syftar t.ex på äldre psykologe eller andrarsom tror att de
förstår sig på 2012's ungdomar liksom. Snälla. -.-'
 
4. Jag gillar mat 8) Men gillar t.ex inte godis eller
bullar, bara choklad och vissa kakor. Så det
går typ jämnt ut som tur!
 
5. Gillar inte vintern, det är bara kallt och tråkigt.
Tomte hit tomte dit. Sommar och värme för min del <3
 
6. Den 11:e ska nog jag och Johanna till badhuset (med skolan)
Jag funderar redan på om jag ska gå dit sminkad eller
osminkad, rätt löjligt egentligen, men HATAR verkligen att gå utan
smink. Finns ju ingen vattenfast ögonskugga tyvärr..
 
7. Jag gillar seriöst inte sprutor, men är typ en sån som
"Just do it", hehe. Det var jag själv som tjatade på mamma att hon
skulle boka tid för den där livmoderhalscancer sprutan. Vill man
slippa undan (som flera av mina kompisar har gjort) så påminner
man ju inte xD
 
8. Ord jag använder ofta är:
Ofta, typ, seriöst, orka & asså.
 
9. Jag gillar att vi har riktiga betyg i år!
Tycker det blit mycket mera "spännande" som om det vi
gör "räknas" mera. Känner mig inte alls stressad eller så, kommer iaf.
få godkänt i alla ämnen som det ser ut nu,
 
10. Jag håller på att "bleka" mitt hår, för att sedan försöka 
färga det i blått. Hoppas verkligen det fungerar ^^
 
 


Prinka-99 (Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-12-03, 15:21:53

Är faktist hel vegetarian, äter inte ens ägg! Det tycker jag är riktigt kult! Har inte ens smakat på "kött" ens. Jao lev vidare du! Kram!


solia-1
PUBLICERAT: 2012-12-03, 18:10:15

Svar på nr. 6 hatar också att gå utan smink så när vi ska till badhuset tar jag alltid med mig ett paket sminkservetter! :)

Svar: Haha smart! Fast grejjen är att sminket ändå kommer rinna ner för mina kinder så jag ser ut som svart troll typ, om jag doppar huvudet haha...och det är väl lite svårt att undvika på ett badhus xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: