2012-08-13
 13:11:00

Kenza med Stardolls klänning

För ett tag sedan så köpte jag en klänningen från Archivet
som jag insåg sen liknade en som Kenza visade på sin
blogg. Den finns alltså att köpa IRL för 399 kr,
klicka hääär för att komma till butiken!
 
Allvarligt talat så tycker jag stardolls version är väldigt
lik den riktiga! Lyckat gjort (:
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-08-14, 00:43:16 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, jag älskar den där klänningen, både på Stardoll och irl! Skulle gärna köpt den irl, tycker att den ser så söt ut. Dock är jag rätt så beroende vad gäller klänningar och har en hel del (till och med oanvända!) som hänger i min garderob..

Kul att du tipsade om det i alla fall, jag har alltid undrat om det inte fanns fler som sett likheterna mellan Stardolls klänning och klänningen från Chicy. :)

Kram!
/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: