2012-08-14
 12:25:00

Cancer - stötta den 26:e augusti

 
"Den 26 augusti ska alla som vill stötta dem som har cancer ha rakat huvud här på stardoll är för att visa att vi bryr oss om varandra. Vi ska då tänka på alla dem som har dött av cancer och dem som har cancer. Vi som önskar att cancer inte fanns. Sprid gärna också så att fler ser det här. ♥ "
 
Vettetusan om jag kommer att komma ihåg detta, men jag ska iaf. försöka...
- Guldfiskminne som jag har x'P
 
Som många har påpekat hjälper det kanske inte de
som är sjuka att bli friska, men jag tycker själv det fin tanke,
att man ändå bryr sig liksom.
 
Flera av mina släktingar
har dött i Cancer både på mamma och pappas sida.
Farmor dog, farfar överlevde, hoppas verkligen det
finns mera forskning och färre drabbade när jag väl växer upp.
Även om jag knappast har generna.
 
 
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-14, 19:24:55

Vilken bra "dag" eller vad man ska kalla det. Man ska bry sig om andra och inte om sig själv. Hur alla kan ha det svårare i livet. Jag ska även försöka ha det på minnet. Som du säger, det är en jätte fin tanke!

Svar: Ja precis! Om jag kommer ihåg det så skrever jag såklart på bloggen när det är den 26:e x) Du får gärna tipsa mig om jag glömmer men du kommer ihåg!
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-15, 09:06:39

Självklart! Det blir inga problem;)


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-08-15, 10:51:17

superbra!!! kommer lätt ihåg det för min vän dog i cancer för nått årsen.. en dag att hedra henne!<3

Svar: Oj vad hemskt...Barn som knappt har fått leva, som dör i Cancer är verkligen hemskt.Synd att det är fler och fler som drabbas med åren, är det inte meningen att det ska bli färre och färre?

lillelilleskutt.webblogg.se


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-08-18, 20:02:39

aa... världen är bra orättvis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: